| Matematik başarısını destekleyici fırsatlar | 2023 | Conference Paper (National) | Hülya Kılıç, Oğuzhan Doğan & Ayşegül Kılıç | 6. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu |
| Elektronik tablo uygulamalarının öğretmen adaylarının matematiksel modelleme süreçlerine etkileri | 2023 | Conference Paper (National) | Oğuzhan Doğan & Hülya Kılıç | 6. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu |
| The inconsistency between curricular expectations and assessment results | 2023 | Conference Paper (International) | Hülya Kılıç, Oğuzhan Doğan & Ayşegül Kılıç | CERME 13 |
| “New generation” barrier for low SES students: Non-routine problems in mathematics | 2023 | Conference Paper (International) | Oğuzhan Doğan, Hülya Kılıç & Ayşegül Kılıç | CERME 13 |
| Ortaokul Öğrencileri İçin Beceri Temelli Sorulara Yönelik Görüşler Ölçeği Geliştirme | 2023 | Conference Paper (National) | Gönül Erhan, Oğuzhan Doğan, Çiğdem Haser | 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi |
| Preservice mathematics teachers’ noticing in action and in reflection | 2022 | Article (International) | Hülya Kılıç & Oğuzhan Doğan | International Journal of Science and Mathematics Education |
| Tracing students’ mathematics learning loss during school closures | 2022 | Article (International) | Çiğdem Haser, Oğuzhan Doğan, Gönül Erhan | International Journal of Educational Development |
| Eleştirel Matematik Eğitimi: Pandemi Sonrası Matematik Sınıfı için Alternatifler | 2022 | Article (National) | Oğuzhan Doğan | Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
| Acil Uzaktan Eğitimde Eşitsizlik Aracısı Olarak Teknoloji | 2021 | Conference Paper (International) | Oğuzhan Doğan, Çiğdem Haser, Gönül Erhan | Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-5 |
| Acil Uzaktan Eğitimde Matematik Öğrenme Kaybının Sebepleri | 2021 | Conference Paper (National) | Çiğdem Haser, Oğuzhan Doğan, Gönül Erhan | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi |
| Fakülte - okul işbirliği modelinin matematik öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgisine etkisi | 2020 | Article (National) | Hülya Kılıç & Oğuzhan Doğan | Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
| Learning and teaching with preservice teachers: An action research for modelling and building faculty-school collaboration | 2020 | Article (National) | Oğuzhan Doğan & Hülya Kılıç | İlköğretim Online |
| Etkinlik temelli öğretimde öğrencilerin düşüncelerinin değerlendirilmesi | 2020 | Book Chapter (National) | Hülya Kılıç & Oğuzhan Doğan | Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları |
| Matematik öğrenme fırsatları: Fark etme ve harekete geçme | 2019 | Article (International) | Oğuzhan Doğan & Hülya Kılıç | Eğitim ve Bilim |
| Preservice teachers’ noticing of mathematical opportunities | 2019 | Conference Paper (International) | Hülya Kılıç, Oğuzhan Doğan, Nil Arabacı & Sena Simay Tun | CERME 11 |
| Öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgisini ve fark etme becerisini tasarladıkları etkinlikler yoluyla anlamak | 2019 | Conference Paper (National) | Hülya Kılıç & Oğuzhan Doğan | 4. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu |
| A Farewell to Mathematics: A Personal Choice or Social Exclusion | 2019 | Conference Paper (National) | Oğuzhan Doğan | CERME 11 |