Başlık | Yıl | Türü | Yazar | Dergi / Konferans / Kitap |
Özel Eğitimde Kuramdan Uygulamaya Sanat “Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarla yaratıcı Drama” | 2024 | Kitap (Ulusal) | Fatma Akfırat (Çok yazarlı) | Vize Yayıncılık |
Examination of relations between self-compassion and difficulties in emotion regulation of preservice teachers | 2023 | Makale (Uluslararası) | Zuhar Rende-Berman co-author with 3 more authors | HAYEF: Journal of Education |
Increasing the social interaction of two children with Autism Spectrum Disorder and their peers | 2019 | Makale(Uluslararası) | Zuhar Rende-Berman | International Journal of Early Childhood Special Education |
Özel eğitimde sanal gerçeklik uygulamaları | 2019 | Makale (Ulusal) | Dilek Erbaş ve 2 yazar daha | Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi |
Otizm spektrum bozukluğu ile Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi. | 2016 | Makale (Ulusal) | M. Cem Akköse ve 3 yazar daha | Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
Proje | Yıl | Proje Ortakları | Görev | Projeyi Gerçekleştiren |
Sosyal Hizmetlerde Oyun ve Sanat Terapi Yöntemlerinin Kullanılması Eğitimi, Rize ASHİM, Olgu Psikoloji Projesi | 2024 | Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Fatma Akfırat | |
AB-Erasmusplus Theavios Path to Spotlight Projesi, Yunanistan-Türkiye. | 2023 | Danışman | Dr. Öğr. Üyesi Fatma Akfırat | |
TÜBİTAK 2237-Bilimsel Etkinlikleri Destekle Programı: Otizm Farkındayız, Eğitimlerinde Bizde Varız : Öğretmen Adaylarına Yönelik Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi | 2022 | Eğitmen | Prof. Dr. Dilek Erbaş | |
TÜBİTAK 4004 Özel Yetenekliler için Sosyal ve Duygusal Öğrenme Bilim Okulu Projesi, Kocaeli Bilsem | 2020 | Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Fatma Akfırat | |
TÜBİTAK ARDEP 1000 Projesi-Sosyal ve Beşeri Bilimler Alanında Uygulamalı Proje Yazma Eğitimi Projesi | 2016 | Eğitmen | Prof. Dr. Dilek Erbaş | |
Ailelere Sağlanan Etkinlik Çizelgesi Hazırlama ve Öğretme Programının Otizmli Çocukların Boş Zamanlarını Değerlendirme ve Problem Davranışlarını Azaltmada Etkililiği | 2015-2017 | Araştırmacı | Prof. Dr. Dilek Erbaş | |
Kaynaştırma Uygulamalarında Destek Eğitime Destek Projesi: Yardımcı Öğretmen Eğitiminin Etkililiğinin Sınanması | 2015-2017 | Araştırmacı | Prof. Dr. Dilek Erbaş | |
Problem Davranışların Azaltılmasında Aileler ve Öğretmenler Tarafından Uygulanan Olumlu Davranışsal Destek Programının Etkileri ve Bu Programa İlişkin Aile ve Öğretmen Görüşleri. TÜBİTAK 3501 Projesi. | 2005-2008 | Proje Yürütücüsü | Prof. Dr. Dilek Erbaş | |
Zihin Engellilerin Öğretmenlerine İşlevsel Analiz Sürecini Öğretilmesinin Etkililiği, Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Fonu projesi. | 2003-2005 | Proje Yürütücüsü | Prof. Dr. Dilek Erbaş | |
Okul Öncesi Dönemde Dil ve Konuşma Güçlüğü Olan Çocukların İyileştirilmesi ve Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Eğitim Modelleri Geliştirilmesi Konulu İşbirliğiyle Gerçekleştirilen Projede Araştırmacı | 2001-2005 | Milli Eğitim Bakanlığı ve Anadolu Üniversitesi | Araştırmacı | Prof. Dr. Dilek Erbaş |
Zihin Özürlü Bireylere Yaya Becerileri Öğretimi, Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Fonu projesi. | 2000-2001 | Araştırmacı | Prof. Dr. Dilek Erbaş |