Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
- Koparan, C., Ardıç, A., Hünler, O. S., & Akköse M. C. (2016). Otizm spektrum bozukluğu ile Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16(2), 547-561.
- Koch, K. R., Ozdemir, O., Akkose, M. C. (2014). Enhancing Early Intervention Services for Children with Special Needs in the Middle East: A Turkish Initiative. International Journal of Early Childhood Special Education, 6(1), 143-150.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
- Akköse, M. C., Diken, İ. H., & Ardıç, A. (2013). Qualitative research on the determination of the needs of families of children with cerebral palsy. 2013 Regional Conference "Early Intervention to Promote Child Development and Mental Health: From Institutional Care to Family Environment", St. Petersburg, Russia.
- Akkose, M. C. (2014). Special Education Program with iPad in motor skills. Oral presentation. Apple Accessibility Summit, Berlin, Germany.
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
- Akköse, M. C., ve Sonat, K. (2014). Özel Eğitimde iPad Kullanımı. 5. Uluslararası 'Cerebral Palsy' ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, İstanbul, Türkiye.
- Akköse, M. C. (2013). Özürlü Eğitiminin (Özel Eğitim) Planlanmasındaki Sınırlılıklarımız. 23. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Edirne, Türkiye.
- Akköse, M. C., Özdemir, O., ve Diken, İ. H. (2010). Erken çocuklukta özel eğitimde ilişki temelli uygulamalara ilişkin çalışmaların gözden geçirilmesi. 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye.
- Akköse, M. C., ve Gürsel, O. (2008). Gelişimsel Yetersizlik Gösteren Çocuklara Mutfak Araç İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği: Çoklu Örnekler Yaklaşımı Uygulaması. 18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye.
Diğer yayınlar
- Akköse, M. C. (2014) “Kişiliğin Biyolojik Temelleri”. Bireysel Farklılıklar, (Ed. A. Ardıç). Ankara: Vize Yayıncılık.
- ÖRAV Uzman Eğitimcileri, Öğretmenin Sınırı Yok Projesi Öğrenen Lider Öğretmen Programı Katılımcı Klasörü, 2009, Öğretmen Akademisi Vakfı.
- ÖRAV Uzman Eğitimcileri, Öğretmenin Sınırı Yok Projesi Öğrenen Lider Öğretmen Programı Eğitimci Kılavuzu, 2009, Öğretmen Akademisi Vakfı.
- Akköse, M. C. (2013). Kaynaştırma Kimin İçin? Hürriyet Eğitim Portalı. http://www.hurriyet.com.tr/egitim/23257456.asp