Dersin Öğrenme Çıktıları
|
Program Öğrenme Çıktıları
|
Öğretim Yöntemleri
|
Ölçme Yöntemleri
|
- Değerlendirme süreci ve yönetimini etkileyen etik / yasal süreci ve değerlendirme araçlarını, düzenlemeleri bilir ve uygular.
|
1,4,10
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
- Matematik okuma, yazılı anlatım, sözlü dil veya sosyal / duygusal işlevsellikte zorluk çeken öğrencileri değerlendirmek için kullanılan değerlendirme araçlarını ve yöntemlerini belirler.
|
3,8
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
- Kültürel / dilsel geçmişler ve sosyoekonomik durum gibi bireysel farklılıkların değerlendirme sonuçlarının yorumlanmasını nasıl etkilediğini anlar ve planlamada göz önünde bulundurur.
|
1,3,4,10
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
- Öğrencinin özellikleri ve güçlüklerine uygun değerlendirme araçlarını seçer ve değerlendirme planı hazırlar.
|
1,3,4,11
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
- RTI süreci hakkındaki bilginizi ve bunun özel eğitim hizmetlerine yönlendirmeyi nasıl etkilediğinianlar ve planlamada göz önünde bulundurur.
|
1,8,10
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
- Standartlaştırılmış prosedürleri izleyerek seçilen değerlendirme araçlarını yönetin ve bilgisayar puanlama dahil olmak üzere değerlendirme araçlarından alınan değerlendirme protokollerini / sonuçlarını özetler ve raporlaştırır.
|
8,9,10
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
- Değerlendirme sonuçlarından Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı amaç ve hedeflerini yazar, geçiş planlama sürecinin uygun bileşenlerini belirler ve dahil eder.
|
8
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|