Ünvan: Doç. Dr.Bölüm: İngilizce Öğretmenliği BölümüGörevi: Akademisyen E-posta: aysun.kunduraci@yeditepe.edu.trTelefon: 5780000-3761Ofis: GSF-5i05Çalışma Türü: Tam ZamanlıAkademikBiyografiÖzgeçmiş için tıklayınız. Öğrenim Durumu Derece Alan Üniversite Yıl Lisans Dilbilim Hacettepe Üniversitesi, İngiliz Dilbilimi Bölümü 2005 Y. Lisans Dilbilim Ankara Üniversitesi Dilbilim Bölümü 2008 Doktora Dilbilim The University of Calgary, Department of Linguistics 2013 Akademik Unvanlar ve Görevler Unvanlar Unvan Üniversite Yıl Doçentlik-Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler, Dilbilim Yeditepe Üniversitesi 2021 Ocak Yardımcı Doçentlik-Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Yeditepe Üniversitesi 2025 Eylül Görevler Görevler Üniversite/Kurum Yıl Doçentlik-Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler, Dilbilim Yeditepe Üniversitesi 2021 Ocak Yardımcı Doçentlik-Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Yeditepe Üniversitesi 2025 Eylül YÖNETİLEN TEZLER Yüksek Lisans Tezleri Erdem, Münevver. 2018. Non-canonical Morphological Patterns in Turkish: Evidence from Person-Number Markers. Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Dilbilim Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi (Eş-danışmanlık). Özdemir, Hande. 2021. The Role of Cognition and Culture in the Production and Interpretation of L2 English Nominal Compounds. Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi (Danışmanlık). Özyoldaş-Çakmak, Gaye. 2021. Why Understanding Descriptive Grammar Matters in L2. Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi (Danışmanlık). Doktora Tezleri Düzenli, Sultan. 2022. The Role of Typology in the Acquisition of Tense, Aspect, and Mood in L2 and L3. Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Doktora Tezi (Danışmanlık – devam etmekte). Verdiği DerslerDilbilim 2Dilbilim 1ÇeviriModern İngilizcenin Yapısı