Ünvan: Dr. Öğr. ÜyesiBölüm: Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık BölümüGörevi: AkademisyenE-posta: onur.seckin@yeditepe.edu.trÇalışma Türü: Tam ZamanlıAkademikBiyografiÖğrenim Durumu Derece Alan Üniversite Yıl Lisans Matematik Öğretmenliği Boğaziçi Üniversitesi 2005 Y. Lisans Yetişkin Eğitimi Programı Boğaziçi Üniversitesi 2008 Doktora Yetişkin Eğitimi Programı Boğaziçi Üniversitesi 2015 Akademik Unvanlar Unvan Üniversite Yıl Öğrenci Asistanı Boğaziçi Üniversitesi 2003-2004 Araştırma Görevlisi Boğaziçi Üniversitesi 2006-2014 Yarı Zamanlı Öğretim Görevlisi Boğaziçi Üniversitesi 2016-2017 Dr. Öğr. Üyesi Yeditepe Üniversitesi 2021- İdari Görevler Unvan Üniversite Yıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcısı Yeditepe Üniversitesi 2022-2023 Program Koordinatörü Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Yüksek Lisans Programı 2022- Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri Yüksek Lisans Tezleri Hazal Pınar (..). Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Enstitü İstanbul İSMEK Örneği. Yeditepe Üniversitesi- Eğitim Bilimleri Enstitüsü- Eğitim Yönetimi ve Denetimi Selin Durgaç (2023). Learning Losses of Middle School Students During The Pandemic Accordıng To Teachers’ Views. Yeditepe Üniversitesi- Eğitim Bilimleri Enstitüsü- Eğitim Programları ve Öğretim Demet Kasırga (2023). Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarıyla Örgütsel Mutlulukları ve İş Tatminleri İlişkisinin İncelenmesi (İzmir İli Örneği). Yeditepe Üniversitesi- Eğitim Bilimleri Enstitüsü- Eğitim Yönetimi ve Denetimi Sena Şahiner (2023). An Investigation of Physıcs Teachers' Competencies In Using Web 2.0 Tools. Yeditepe Üniversitesi- Eğitim Bilimleri Enstitüsü- Bilgi Teknolojileri ve Sosyal Medya Verdiği DerslerEğitim SosyolojisiEğitim Bilimlerine GirişTürk Eğitim Sistemi ve Okul YönetimiYaşam Boyu Öğrenme ve Yetişkin EğitimiEğitim Felsefesi YayınlarUluslararası bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler Seçkin, O. (2014). Tracing development in conceptualization of lifelong learning in public policy in Turkey: Whose development is it? ESREA, Between Local and Global Network Seminar, “Local Action, Social Change and Adult Learning, 26-28 Haziran, University of Lisbon, Lisbon, Portugal. Seçkin, O. (2010). The Analysis of What and How Adults Learn in Social Movements: The Case of Kaz Mountains Environmental Social Movement in Turkey. The 14th World Congress of WCCES (World Council of Comparative Education Societies),14-18 June 2010, İstanbul, Turkey. Ural, O., Erktin, E., Caner, A., Ünlühisarcıklı, Ö., Seçkin, O., and Şimşek, S. (2010). Dropout from the Perspectives of Local Workers. The 14th World Congress of WCCES (World Council of Comparative Education Societies),14-18 June 2010, İstanbul, Turkey. Güvercin, G & Seçkin O. (2008). The role of European Union in transformation of Turkish education policy: A critical discourse analysis of educational strategies advised to Turkey to integrate EU. 23. CESE Conference: Changing landscapes, topographies and scenarios: educational policies, schooling systems, and higher education, 7-10 Temmuz 2008, University of Athens, Athens, Greece. Seçkin, O. (2008). Learning in social movement: The case of Kaz Mountains environmental social action in Turkey. Local in Global: Adult Learning and Community Development. European Research Conference, 29 - 31 May 2008, European Society for Research on the Education of Adults (ESREA), Wrocław, Poland. Caner, A, Ünlühisarcıklı, O., Şimşek, S., Seçkin, O. (2008). Why do students drop out from basic education? A case study in Kağıthane, Third Mediterranean Society of Comparative Education (MESCE) Conference, 11-13 May 2008, Qavra, Malta. Seçkin, O. (2007). Changing roles of the teacher and the changes in the teacher training systems of Turkey in global area. XIII World Congress, Theme: Living Together, Education and Intercultural Dialogue, 3-7 September 2007, World Council of Comparative Education Societies (WCCES), Sarajevo, Bosnia and Herzegovina. Uluslarası bildiriler kitabı editörlüğü Ünlühisarcıklı, O., Güvercin, G., Seçkin, O. ve Sabırlı, I. (2011b) (Editörler). Positioning and conceptualizing adult education and learning within local development. 2011 Seminar of ESREA Network Between Global and Local - Adult Learning and Development Conference Proceedings Book. Volume II. 28-30 April 2011. European Society for Research on the Education of Adults (ESREA), Boğaziçi University Press, Istanbul, Turkey. Ünlühisarcıklı, O., Güvercin, G., Seçkin, O. ve Sabırlı, I. (2011a) (Editörler). Positioning and conceptualizing adult education and learning within local development. 2011 Seminar of ESREA Network Between Global and Local - Adult Learning and Development Conference Proceedings Book. Volume I. 28-30 April 2011. European Society for Research on the Education of Adults (ESREA), Boğaziçi University Press, Istanbul, Turkey. Uluslararası kitap bölümü Seçkin, O. (2016). Social movements and adult learning: A story of the women in the environmental social movement in Turkey. In R. Evans, E. Kurantowicz, & E. Lucio-Villegas (Eds.), Researching and transforming adult learning and communities: The local/glocal context (pp.187–197). Rotterdam, Netherlands: Sense. Ulusal kitap bölümü (Çeviri) Merriam, S. (2009). Yetişkin öğrenme kuramının değişen manzarası, (Güvercin, G., Seçkin, O., çev.) Yetişkin Eğitimi (Yıldız, A., Uysal, M. Der.), s.105-126. İstanbul: Kalkedon yayınları Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: Seçkin, O. (2021). Türkiye’de hayat boyu öğrenmenin gündeme gelmesine etki eden faktörler ve hayat boyu öğrenmenin kavramsallaştırılması. Yetişkin Eğitimi Dergisi, cilt: 3, sayı: 5-6, ss. 87-131. Diğer yayınlar: Seçkin, O. (2017). Dijital informal öğrenme ve değişim gereksinimi, TEGEP Gündem, Temmuz, s. 25-29. Seçkin, O. (2017). Yeni standartlarla yeni öğrenme ekosistemine, TEGEP Gündem, Şubat, s. 20-22.