Ünvan: Dr. Öğr. ÜyesiBölüm: Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık BölümüGörevi: AkademisyenE-posta: meltem.oner@yeditepe.edu.trÇalışma Türü: Tam ZamanlıAkademikBiyografiÖğrenim Durumu Derece Alan Üniversite Yıl Lisans İngilizce Öğretmenliği Orta Doğu Teknik Üniversitesi 2007 Y. Lisans Eğitim Yönetimi ve Denetimi Yeditepe Üniversitesi 2012 Doktora Eğitim Programları ve Öğretim Yeditepe Üniversitesi 2022 Akademik Unvanlar Unvan Üniversite Yıl Öğretim Görevlisi İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi 2007-2009 Öğretim Görevlisi Yeditepe Üniversitesi, Hazırlık Okulu 2009-2024 Öğretim Görevlisi Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı 2024-2024 Dr. Öğr. Üyesi Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı 2024- İdari Görevler Unvan Üniversite Yıl Erasmus Koordinatörü Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı 2024- Program Koordinatörü Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programları 2024- Verdiği DerslerEğitimde RehberlikRPD’ de Program GeliştirmeÖğretim İlke ve YöntemleriUluslararası Programlarda Öğretim YayınlarUluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: İpek Öner Meltem (2024). Academic Buoyancy: A Scale Development and Validation Study. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 12, Doi: 10.46778/goputeb.1417508 (Yayın No: 8999766) İpek Öner Meltem (2024). Examining Philosophy of Education and Lifelong Learning Tendencies in Future Educators. Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(15), 1-33. (Yayın No: 8999769) İpek Öner Meltem (2018). Today’s Dilemma for Preschool Curriculum. EDU7, 7(9), 1-24. (Yayın No: 8405357) İpek Öner Meltem (2017). A Survey Study: Needs Analysis of English Preparatory School Students in a State University. EDU7, 6(8), 38-53. (Yayın No: 8405353) Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler : İpek Öner Meltem (2022). A Comparative Study of the Impact of Covid-19 Pandemic on Higher Education in Kazakhstan and Turkey. ICCI-EPOK 2022 X. Uluslararası Egitim Programları ve Ögretim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8405359) İpek Öner Meltem, Dıker Çoskun Yelkın,Bülbül Ilkay (2024). TRACKING ECOLOGICAL AWARENESS WITHIN THE FRAMEWORK OF K-12 CURRICULA IN TÜRKIYE. International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8999779) İpek Öner Meltem, Dıker Çoskun Yelkın (2023). Examining the Relationship Between Prospective Teachers’ Philosophy of Education and Lifelong Learning Tendencies: A Longitudinal Study. 13th Conference of the ESREA Network: Between Global and Local – Adult Learning and Communities (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8999784) C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler: C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler: Cumhuriyet’in İlk Yüzyılında Eğitim : Kurumlar, Etkinlikler ve Öğretim, Bölüm adı:(Eğitim Teknolojisi) (2023)., İPEK ÖNER MELTEM, Yeditepe Üniversitesi Yayınevi, Editör: Eveyik Aydın Evrim, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 105, ISBN:9789753071543, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8999773) Advancing Research for Innovation, Sustainability and Enhancement, Bölüm adı:(Peer Review in an English Preparatory Class: Impact on the Improvement of Students’ Writing Ability) (2022)., İpek Öner Meltem, Jupiter Publications Consortium, Editör: Dr. B. Balaji Dr. S. Vasanthakumari Dr. S. Karthikeyan Dr. Divya R. Panjwani, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 422, ISBN:9789391303228, İngilizce(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8406334)