Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı, eğitsel oyunlar geliştirmek için gerekli yöntemleri göstermektir.
Dersin İçeriği:
Eğitsel oyunların temel prensipleri. Belli bir grup öğrenciye bir konuyu öğretmek veya üzerinde alıştırma yapmasını sağlamak amacıyla eğitsel oyun tasarlamak. Tasarım amaçlı görsel programlamanın temelleri: Etiketler, metin kutuları, hata ayıklamaya giriş, parametrelerin referans ya da değer yoluyla geçirilmeleri, diziler, seçmeli liste kutuları, radio düğmeleri. Fare ve klavye olayları. Karakter dizisi işleme, dosya işleme.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma, 4: Bireysel Çalışma, 5: Gösteri Yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
1: Sınav , 2: Deney, 3: Ödev 4: Portfolyo, 5: Proje