Ünvan: Dr. Öğr. ÜyesiBölüm: İngilizce Öğretmenliği BölümüGörevi: Akademisyen (Bölüm Başkanı)E-posta: hsenturk@yeditepe.edu.tr Çalışma Türü: Tam ZamanlıAkademikBiyografiÖzgeçmiş için tıklayınız. Öğrenim Durumu Derece Alan Üniversite Yıl Lisans İngilizce Öğretmenliği Anadolu Üniversitesi 1993 Yüksek Lisans İngilizce Öğretmenliği Anadolu Üniversitesi 1997 Doktora İngiliz Dili Eğitimi Boğaziçi Üniversitesi 2022 Doktora Tezi: Identıty Construction and Negotiation among EFL Learners: A Case Study / Prof. Dr. Yasemin Bayyurt Yüksek Lisans Tezi: The Effects of Supplementary Computer Assisted Listening Instruction on Listening Comprehension Ability /Y.DOÇ.DR. Handan Kopkallı Yavuz Akademik Unvanlar ve Görevler Unvanlar Unvan Üniversite Yıl Doktor Öğretim Üyesi-İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Yeditepe Üniversitesi 2015 Görevler Görevler Öğretim Görevlisi Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimler Fakültesi Hazırlık 1993-1998 Öğretim Görevlisi Yeditepe Üniversitesi İngilizce Hazırlık Okulu 1999-2013 Öğretim Görevlisi/ Danışman Editör Yeditepe Üniversitesi Yazım Merkezi 2013 - Bugün Öğretim Görevlisi Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fak. İngilizce Öğretmenliği 2013- 2022 Dr. Öğrt. Üyesi Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fak. İngilizce Öğretmenliği 2022 - Bugün İdari Görevler Görevler Üniversite Yıl Koordinatör Yardımcılığı – İngilizce Hazırlık Okulu Yeditepe Üniversitesi 2000 – 2010 Eğitim Teknolojileri Danışmanı - – İngilizce Hazırlık Okulu Yeditepe Üniversitesi 2010 – 2013 Writing Center Editör/Danışman Yeditepe Üniversitesi 2013 - 2022 Writing Center Koordinatörlüğü Yeditepe Üniversitesi 2022 - 2023 İEğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Bölüm Başkanı Yeditepe Üniversitesi 2023 - YÖNETİLEN TEZLER Yüksek Lisans Tezleri ELİF ZEHRA ACABAY 2024 The relationship between complexity, frequency, and speed factors of listening comprehension and EFL learners' performance Dinlediğini anlamanın karmaşıklık, sıklık ve hız faktörleri ile EFL öğrencilerinin performansı arasındaki ilişki. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İngiliz Dili Eğitimi Anabilim dalı. Yüksek Lisans Tezi SEDA AKSOY 2024 Gender representation in EFL textbooks used in Turkish State Schools Türk Devlet Okullarında kullanılan İngilizce ders kitaplarında cinsiyet temsili. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İngiliz Dili Eğitimi Anabilim dalı. Yüksek Lisans Tezi ZÜMRAN DURGUN 2024 The effects of self assessment and peer assessment activities on the overall writing performance of Turkish students learning English as a foreign language Öz ve akran değerlendirme etkinliklerinin İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin genel yazma performansına etkileri. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İngiliz Dili Eğitimi Anabilim dalı. Yüksek Lisans Tezi Hülya Sezer 2024. Is artificial intelligence the new writing teacher? A comparison of chatgpt feedback and teacher feedback on writing proficiency in Turkish EFL classrooms. Yapay zeka yeni yazma öğretmeni mi? İngilizcenin yabancı dil olarak öğretildiği türk sınıflarında chat gpt geri bildirimi ve öğretmen geri bildiriminin karşılaştırılması. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İngiliz Dili Eğitimi Anabilim dalı. Yüksek Lisans Tezi ECEM AKGÜL 2023 The effects of individual and collaborative processing of written corrective feedback (WCF) on students' writing performance Yazılı düzeltici geribildirimin bireysel ve işbirlikçi işlenmesinin öğrencilerin yazma performansı üzerindeki etkisi. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İngiliz Dili Eğitimi Anabilim dalı. Yüksek Lisans Tezi Doktora Tezleri Filiz Öğüt Şermet. (Ongoing). Using Translation as a Language Assessment Method. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İngiliz Dili Eğitimi Anabilim dalı. Doktora Tezi Verdiği Derslerİngilizce Eğitiminde Öğretim Yöntemleriİngilizcenin Yabancı Dil Olarak Eğitiminde Dilbilgisi Öğretimiİngilizce Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ile Materyal Geliştirmeİngilizce Eğitiminde Çevrimiçi Öğretim Yöntemleri Yayınlar Bayyurt, Y., & Şentürk, H. (2021). The ELF Discourse. In Cavalheiro, L., Guerra, L., Pereira, R., The Handbook to English as a Lingua Franca Practices for Inclusive Multilingual Classrooms (pp. 86-93). Humus. http://enrichproject.eu/handbook Erduyan, I., Bektaş, S., Şentürk, H. (in press). Language Teachers' Responses to Multilingual Classrooms: A Linguistic Ideological Perspective. Boğaziçi University Journal of Education, Special Issue, 38 Projelerde yer aldığı görevler Araştırmacı / ENRICH (English as a lingua franca practices for inclusive multilingual classrooms) ERASMUS+ Proje 2018-1-EL01-KA201-047894 Konferans ve Seminer Sunumları Erduyan, I., Bayyurt, Y., Bektaş, S., Şentürk, H. (Şubat, 2021). “Language Teachers’ Responses to Multilingual Classrooms: A Linguistic Ideological Perspective”. ELF DAY 5: ENRICHing Pedagogical Issues and Concerns in ELF Research. Istanbul. Şentürk, H. (Haziran, 2014). “How to Integrate Technology into your Language Teaching” (Workshop). Ecole Centrale Paris. Paris, France. Şentürk, H. (Haziran, 2014). “Bringing Technology into the Classroom” (Plenary). Diltaş Eğitim Kurumları ELT Seminars “Developments in Language Teaching at Schools”. Konya. Şentürk, H. (Kasım, 2013). “Dogme 2.1: Using Springpad to Create an Online Coursebook for the Dogme Classroom”. TESOL France 31st Annual Colloquium 2012, Telecom Paris Tech, Paris/France Şentürk, H. (Nisan, 2013). “Dogme 2.1: Using Springpad to Create an Online Coursebook for the Dogme Classroom”. 47th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, Liverpool/UK Şentürk, H. (Mart, 2012). “”Zooming into the Reading Class: Prezi”. 46th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, SECC Glasgow/Scotland